Iz Japonske prihaja novica o rekordni prodaji, prometu in dobičku avtomobilske znamke Suzuki v prvem četrtletju poslovnega leta 2018 (1. april 2018 – 31. marec 2019), ker so Japonci v prvih štirih mesecih tega poslovnega leta dostavili kupcem približno 862.000 novih avtomobilov.
To trimesečno obdobje (od 1. aprila 2018 do 1. julija 2018) simbolizira najboljši začetek novega poslovnega leta v celotni zgodovini znamke Suzuki, ker so ob primerjavi z enakim obdobjem v letu 2017 dosegli 16,3 odstotni dvig prodaje novih avtomobilov. Temu primerno se je za 36,9 odstotka dvignil tudi dobiček iz poslovanja, ki znaša 116,5 milijarde jenov (približno 896 milijonov evrov), medtem ko znaša čisti dobiček (+ 31,1 odstotka ob primerjavi z enakim obdobjem v letu 2017) približno 85,9 milijarde jenov (približno 66o milijonov evrov).
S takšnim razvojem dogodkov so zelo zadovoljni tudi nemški prodajalci vozil znamke Suzuki, ker so lani na domačih tleh dosegli rekordno prodajo (+ 21,7 % ob primerjavi z letom 2016). Tako so nemškim kupcem lani dostavili 38.165 primerkov novih vozil znamke Suzuki. V letošnjem letu se lahko pohvalijo s podobno prodajo novih vozil (od 1. januarja 2018 do 1. julija 2018 so prodali 21.741 novih suzukijev), vendar je prodaja ob primerjavi z letom 2017 nekoliko nižja (- 1,5 %). Letošnji nemški poslovni načrt predvideva, da bodo kupcem tudi letos dostavili približno 38.000 novih avtomobilov. Ob tem računajo tudi na dobro prodajo nove generacije modela jimny, ki se bo v nemških prodajnih salonih pojavila v letošnji jeseni.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AVTO SKRBIŠ, Milan Skrbiš s.p.