Samodejna ustavitev motorja Ob zaustavitvi motorja se aktivira napajanje električnih komponent vozila preko baterije, kar vpliva na varčevanje z gorivom.
Ponovni zagon motorja Integrirani zaganjalnik-generator (ISG) skrbi za tih in miren ponovni zagon motorja.
Speljevanje in pospeševanje Integrirani zaganjalnik-generator (ISG) pomaga motorju pri speljevanju in pospeševanju ter optimizira učinkovito rabo goriva.
Zaviranje
Integrirani zaganjalnik-generator (ISG) pretvori energijo, ki nastane pri zaviranju, v električno energijo in skrbi za učinkovito polnjenje baterij.
|
|
Nadzorovano dodajanje navora Nadzorovano dodajanje navora okrepi pospeševanje s takojšnjim dodajanjem navora elektromotorja navoru motorja (MNZ) in s tem izravna zakasnjen odziv motorja.
Povečanje navora Povečanje navora olajša pospeševanje z dodajanjem navora elektromotorja navoru motorja (MNZ), dokler se ne vklopi turbo polnilnik.
Električni motor ohranja motor (MNZ) v prostem teku
Ko je ob zaviranju pedal sklopke pritisnjen, elektromotor ohranja motor (MNZ) v prostem teku in s tem zmanjša porabo goriva. Ker se prosti tek vzdržuje, lahko vozilo ponovno pospeši na zahtevo voznika.
|
Kompakten in lahek hibridni sistem ponuja tako varčno hibridno vožnjo kot samostojno vožnjo na električno energijo. Sestavljen je iz motorja 1.5 DUALJET, elektromotorja, robotiziranega samodejnega menjalnika in 140 V litij-ionske baterije ter pretvornika. Visoko učinkovit elektromotor z visoko zmogljivostjo omogoča vožnjo na električno energijo tako, da samostojno poganja vozilo in pomaga motorju pri pospeševanju. Omogoča tudi vožnjo na električno energijo vzvratno in zapolni vrzel
navora za bolj gladko prestavljanje. Pri vožnji s konstantno hitrostjo, elektromotor s funkcijo generatorja izkorišča moč motorja za učinkovito proizvodnjo električne energije, kar poveča doseg in pogostost vožnje na električno energijo za visoko učinkovitost porabe goriva in tiho vožnjo. Med zaviranjem elektromotor s funkcijo generatorja pridobi velike količine kinetične energije, da napolni baterijo in pomaga vzdrževati zadostno moč le-te.
|
|
Suzuki Vitarat 1.4 BoosterJet
Novi, bolj kompaktni 1.4 BOOSTERJET prisilno polnjen motor z neposrednim vbrizgom goriva prinaša še več navora in bolj odzivno vožnjo z Vitaro. Turbinski polnilnik z vmesnim izmenjevalnikom toplote (intercooler) sili zrak pod tlakom v valje in omogoča motorju doseganje največjega navora že v območju nizkih vrtljajev, celo pri 2.500 vrtljajih na minuto. Še več, obtočni ventil nadzira turbinsko povečanje tlaka z odpiranjem ali zapiranjem loput in
tako omogoča izjemno odzivnost motorja in zmanjšanje porabe goriva. Sistem neposrednega vbrizga zagotavlja večjo učinkovitost porabe goriva z optimizacijo nadzora količine, časa in pritiska vbrizganega goriva. Poleg tega sta kratka odprtina sesalnega kolektorja in izpušni kolektor integrirana z glavo valja in omogočata lahko, kompaktno zasnovo motorja in hitrejše pospeške.
|
Suzuki SX4 S-CROSS 1.4 BoosterJet
Izvabite največ: SX4 S-CROSS ponuja pod privlačnimi linijami motornega pokrova novi turbo motor z direktnim vbrizgom, ki je zasnovan s prizadevanjem po največji energijski učinkovitosti. Ne glede na pogoje, se z BOOSTERJET motorjem lahko vedno zanesete na izboljšano ekonomičnost porabe goriva, združeno z izjemno okretno zmogljivostjo.
|
Suzuki je nadgradil svoje uveljavljene tehnologije štirikolesnega pogona na novo raven, ki optimizira stabilnost vozila na različnih voznih podlagah in v različnih vremenskih pogojih. Sistem, ki deluje usklajeno z ostalimi naprednimi tehnologijami, vam zagotavlja nadzor nad vozilom ves čas – skupaj z užitkom v vožnji.
ALLGRIP AUTO je vrhunsko optimiziran sistem štirikolesnega pogona (4WD), ki vozniku pri vsakodnevni vožnji zagotavlja sproščen in varen občutek za volanom, predvsem na spolzkem cestišču ali zasneženi vozni podlagi. Sistem štirikolesnega pogona s pomočjo viskozne sklopke samodejno prenaša navor na zadnji kolesi, ko zazna, da sprednji kolesi izgubljata oprijem s podlago. |
|
ALLGRIP SELECT zagotavlja neločljive vrednote, kot so »Užitek v vožnji«, »Brezskrbnost« in »Visoka učinkovitost porabe goriva« na način, da vozniku omogoča izbiro med štirimi načini vožnje (samodejni, športni, sneg in način za sneg in blato z zaporo sredinskega diferenciala) s preprostim pritiskom in obračanjem gumba na sredinski konzoli. |
|
Suzukijev napredni asistenčni sistem za zaznavanje ovir spredaj, ki združuje kombinacijo monokularne kamere in laserskega senzorja, nameščenih na vetrobranskem steklu. Kombinacija monokularne kamere, ki učinkovito zaznava srednje in zelo oddaljene objekte ter prepoznava določene prometne elemente, kot so pešci ali označbe na cestišču, in laserskega senzorja, ki odlično zaznava bližnje objekte in je posebej učinkovit v temi, zagotavlja vozniku zelo pomembno dodatno varnost v prometu.
* Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserskega senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno.
Sistem za samodejno zaviranje v sili z dvema senzorjema (DSBS)*Med vožnjo se uporablja dva senzorja – monokularno kamero in laserski senzor – s pomočjo katerih določa stopnjo tveganja za trk z vozilom spredaj ali pešcem. Ob zaznavanju možnosti trka se vozilo, glede na situacijo, odzove na tri možne načine. * Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserskega senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno. |
|
|
ESP® Elektronski program stabilnostiČe kolesa izgubijo oprijem, ESP® samodejno prilagodi delovanje motorja in zavor, kar pomaga vozniku ohraniti nadzor nad vozilom. Toga TECT karoserija Zasnova Vitarine karoserije temelji na Suzukijevem konceptu TECT (Total Effective Control Technology), ki zagotavlja strukturo za učinkovito absorbiranje in razpršitev energije v primeru trka. *ESP® je registrirana blagovna znamka podjetja Daimler AG. |
|
|
|
Sistem pri hitrosti 60 km/h ali več spremlja smer vozila in pri nenamerni zapustitvi voznega pasu na to opozori voznika z vklopom opozorilne lučke na armaturni plošči in z vibriranjem volana.
Sistem za preprečevanje zapuščanja voznega pasuSistem deluje pri hitrosti med 60 - 160 km/h. Ko v vetrobransko steklo vgrajena monokularna kamera prepozna, da vozilo zapušča vozni pas, vozilo samodejno pomaga vozniku pri vračanju vozila nazaj na vozni pas s krmiljenjem preko sistema EPS (električno ojačan krmilni mehanizem). |
Sistem prepoznavanja prometnih znakovSistem uporablja monokularno kamero za nadzor prometnih znakov med vožnjo. Ko zazna prometne znake, kot so omejitve hitrosti ali prepovedi prometa, prikaže znak na informacijskem zaslonu armaturne plošče in s tem opozori voznik na prisotnost znaka. Če sistem hkrati zazna več različnih znakov, potem prikaže vozniku največ tri znake sočasno. |
Sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasuSistem spremlja vzorec vožnje po voznem pasu in če pri hitrosti vozila nad 60 km/h zazna vijuganje vozila po vozišču, ki je lahko posledica zaspanosti, omotičnosti, slabosti voznika, na to opozori z zvočnim signalom in prižgano lučko na armaturni plošči.
|
|
Sistem za nadzor mrtvega kota*/**Menjava voznega pasu pri hitrosti več kot 15 km/h je bolj varna s pomočjo dveh, zadaj nameščenih, stranskih radarskih senzorjev, ki zaznavata vozila, ki se približujejo ali se že nahajajo v mrtvem kotu ob levi oziroma desni strani vozila. Ko se vozilo približuje od zadaj ali je že v mrtvem kotu zadaj, sistem prižge opozorilno LED ikono v ustreznem zunanjem stranskem ogledalu. Če voznik nakaže menjavo voznega pasu, prične LED ikona utripati in sočasno se sproži tudi zvočni opozorilni signal. * Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserskega senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno. **Sistem za zaznavanje mrtvega kota je na voljo pri opremi PREMIUM ALLGRIP in ELEGANCE |
|
Aktivni tempomat za nadzor razdalje med vozili (ACC)*Aktivni tempomat uporablja tehnologijo radarja z milimetrskim valovanjem za določanje razdalje do vozila spredaj in samodejno ohranjanje izbrane razdalje med voziloma v skladu z eno izmed treh možnih nastavitev razdalje: dolga, srednja, kratka.** Ko spredaj ni vozila, sistem ohranja hitrost (od 40 km/h), ki jo je nastavil voznik.
* Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserske senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. ** Razdalja med voziloma se spreminja glede na hitrost vozila.
(samo v kombinaciji s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom)
* Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserske senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. *** Aktivni tempomat s Stop & Go se izključi in sprosti zavoro 2 sekundi po zaustavitvi. |
1. Vzdrževanje nastavljene hitrostiPri dovolj veliki oddaljenosti od vozila spredaj vozi Vitara z enakomerno nastavljeno hitrostjo. 2. Nadzor sledenja vozilaČe se spredaj pojavi počasnejše vozilo, Vitara samodejno prilagodi svojo hitrost, tako da ohrani varno razdaljo pri sledenju vozila spredaj. (Samo pri kombinaciji aktivnega tempomata s funkcijo Stop & Go) Če vozilo spredaj zmanjšuje hitrost do zaustavljanja, Vitara samodejno upočasni in se zaustavi na varni razdalji do vozila spredaj. Če se prične vozilo spredaj v manj kot 2 sekundah ponovno premikati, tudi Vitara nadaljuje z vožnjo in sledi vozilu spredaj. V nasprotnem primeru se izključi aktivni tempomat in voznik mora uporabiti zavoro, da ohrani Vitaro v mirovanju. 3. Nadzor pospeševanjaČe vozilo spredaj zapusti vozni pas in je do naslednjega vozila spredaj dovolj velika razdalja, Vitara samodejno pospeši in vzdržuje nastavljeno hitrost. |
Kamera za vzvratno vožnjoKamera za vzvratno vožnjo omogoča prikaz slike za vozilom na osrednjem zaslonu in s tem zagotavlja večjo preglednost za vozilom ter nudi s shematskim prikazom poti vozila dodatno pomoč vozniku pri vzvratni vožnji. Prednji in zadnji parkirni senzorjiUltrazvočni parkirni senzorji v odbijačih zaznajo ovire ter sprožijo zvočno opozorilo, ki ga voznik sliši, in grafično opozorilo, ki ga lahko voznik vidi na večinformacijskem zaslonu. |
Sistem za opozarjanje na prečni promet zadaj*Pri vzvratni vožnji do hitrosti 8 km/h sistem s pomočjo dveh, zadaj nameščenih, stranskih radarskih senzorjev pomaga vozniku pri vzvratni vožnji s parkirnega mesta z opozarjanjem na morebitno bližajoče se vozilo z leve ali desne strani. V primeru bližajočega se vozila sistem opozori voznika hkrati z zvočnim opozorilom in grafičnim opozorilom na večinformacijskem zaslonu. To zagotavlja vozniku večjo varnost pri vzvratnem premikanju vozila iz nepreglednega parkirnega prostora. * Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserske senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno. |
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AVTO SKRBIŠ, Milan Skrbiš s.p.