Osvajanje britanskih kupcev

Na začetku prihodnjega leta se bo pri britanskih prodajalcih vozil znamke Suzuki pojavil povsem nov model v njihovi ponudbi, ker bodo Britanci januarja pričeli s prodajo Suzukijeve admiralske ladje, znane pod modelno oznako kizashi.

Zunanjo podobo osnovne in trenutno edine britanske različice modela kizashi (dolžina: 4650 mm, širina: 1820mm, višina: 1470 mm, medosna razdalja: 2700 mm, masa avtomobila: 1625 kg, prostornina prtljažnika: 461 litrov), ki bo kupcu poleg stalnega štirikolesnega pogona i-AWD prinesla še nekaj več športne optike, zaznamuje serijska vgradnja paketa sport, ki prinaša lastniku 10-milimetrsko zbližanje karoserije z vozno podlago ter namestitev 18-palčnih lahkih platišč s pnevmatikami dimenzij 235/45 R18. Nekoliko drugačna sta tudi oba odbijača in maska hladilnika. Poleg tega je ta izvedba bogatejša še za nekoliko bolj razširjena bočna pragova ter diskretni usmernik zraka na pokrovu prtljažnika.

Nekaj novosti za Britance je tudi v notranjosti potniške kabine, kjer prevladuje predvsem črna barva v kombinaciji z veliko količino usnja pri sedežnem in ostalem oblazinjenju. Za razbijanje barvne monotonosti pa poskrbi nekaj vgrajenih sestavnih delov v srebrni barvi, tudi pri novem volanskem obroču, ki je tudi oblečen v usnje. Poleg tega omenjajo veliko količino serijsko vgrajene komfortne (električno nastavljiv voznikov sedež s spominsko funkcijo, tempomat, električno premično strešno okno, GPS 'infotainment' sistem z osmimi zvočniki in modrozobo povezavo, samodejna klimatska naprava, vreča za smuči, dostop do vozila in zagon motorja brez ključa...) in varnostne opreme (ABS, ESP, 7 zračnih blazin…), ki jo bo deležen vsak britanski lastnik takšnega suzukija.

Pod motornim pokrovom britanske izvedbe sport je vgrajen popolnoma enak pogonski sklop kot pri izvedbah GTS in SLS. Gre za 2,4-litrski bencinski vrstni štirivaljnik (tip J24B), ki premore 178 KM pri 6000 vrtljajih v minuti ter 230 Nm motornega navora pri 4000 vrtljajih v minuti. Ta motor bodo britanskim kupcem ponudili samo v povezavi s samodejnim menjalnikom CVT (Continuously Variable Transmission), ki bo vozniku vseeno ponudil možnost ročnega pretikanja ob uporabi obvolanskih ročic. V tem primeru bo CVT menjalnik ob pomoči računalniškega programa oponašal delovanje 6-stopenjskega ročnega menjalnika. Tako motoriziran Suzukijev predstavnik evropskega D segmenta bo pospešil od 0-100 km/h v 8,8 sekunde in na koncu pospeševanja dosegel največjo hitrost 205 km/h.

Če se bo lastnik takšnega avtomobila večino časa vozil samo po urbanem okolju, se bo povprečna poraba tega avtomobila gibala v območju 11,3 litra na sto prevoženih kilometrov. Na avtocestah pa naj bi pri premagovanju podobne razdalje porabil precej manj, ker omenjajo samo povprečnih 6,6-litra. V kombiniranem ciklu pa pridemo do povprečnih 8,3-litra porabljenega goriva. Ob tem kizashi ustvari 191 gramov CO2 emisij na vsak prevoženi kilometer. Za tako motoriziran in opremljen kizashi bo britanski kupec odštel točno 21.995 britanskih funtov. Britanci predvidevajo, da bodo leta 2012 prodali najmanj 500 primerkov te srednje velike japonske limuzine. Za nakup takšne limuzine se je od začetka proizvodnje (2009) do sedaj odločilo približno 23000 kupcev.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO SKRBIŠ, Milan Skrbiš s.p.