Koncern Suzuki, ki je zelo uspešno zaključil poslovanje v letu 2010, bo v Ženevi predstavil nekoliko bolj športno orientirano izvedbo novega swifta, ki so mu Japonci dodali oznako S-concept.
Tudi v tem primeru so uradne informacije zelo skope, podobno pa je tudi s fotografijami, ker so pri Suzukiju razkrili samo eno 'teaser' fotografijo, ki prikazuje samo prednji del avtomobila z dodelano aerodinamiko in zadaj nameščenim strešnim usmernikom zraka. Podrobne informacije o tem prototipu pa bodo razkrili šele 1. marca 2011.
Letošnji ženevski razstavni prostor znamke Suzuki bodo krasili tudi serijski modeli (alto, splash, swift, kizashi, jimny, SX4 in grand vitara), ki so namenjeni evropskim kupcem, čeprav v zvezi s temi modeli ne omenjajo kakšnih posebnih novosti. Japonci so bolj zgovorni glede doseženega proizvodnega rekorda v letu 2010, ker so lani v vseh petintridesetih obratih globalnega koncerna Suzuki izdelali 2,89 milijona avtomobilov in za 21,2 odstotka presegli proizvodne številke iz leta 2009. Za 22,7 odstotka se je lani dvignila tudi proizvodnja vozil izven domačega, japonskega otočja, ker so drugod po svetu lani naredili približno 1,81 milijona avtomobilov z logotipom znamke Suzuki. Za dvig teh številk so zelo zaslužni kupci iz Indije in Kitajske, zadnje čase pa tudi kupci iz Evrope, ki se odločijo za model alto, ki nastaja samo v zelo moderno opremljenem indijskem obratu koncerna Suzuki.
Dobre prodajne uspehe so pri Suzukiju doživeli tudi na domačem, japonskem tržišču, kjer so lani izdelali približno 1,08 milijona avtomobilov in ob tem dvignili proizvodne številke za 18,7 odstotkov. Japonski kupci so lani pokupili natanko 625.075 osebnih avtomobilov znamke Suzuki, od tega jih je kar 561.492 (89,8 odstotkov) iz kategorije 'Kei Cars' (urbani avtomobili z 64 KM in maksimalno dolžino 3,4 metra, maksimalna širina: 1,48 metra, maksimalna višina: 2 metra). V tem, na Japonskem zelo pomembnem segmentu avtomobilov ima Suzuki trenutno približno 33-odstotni tržni delež. Zrasle pa so tudi izvozne številke, predvsem zaradi povečanega povpraševanja v Srednji in Južni Ameriki. Tako so lani izvozili 279.517 na Japonskem izdelanih avtomobilov, kar predstavlja 42,3-odstotni dvig v primerjavi z letom 2009.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AVTO SKRBIŠ, Milan Skrbiš s.p.