Pripravite se na zunanjost, ki izžareva moč in energijo. Prepoznaven in drzen zunanji videz Vitare lovi poželjive poglede na vsakem kilometru. Naj vas Vitarina izvirna oblika žene, da ste vedno na preži za dogodivščinami na cesti in izven nje. Oplemenitite svojo vožnjo z živahnim zunanjim vtisom in povzdignite svoje čute z notranjo prefinjenostjo odraslega SUV-a.
Svetli prednji LED žarometi varčujejo z energijo pri zasenčenem snopu. Modro ohišje žarometa dodatno ustvarja hladen in svež videz.
Dnevne LED luči izstopajo s svojo posebno vertikalno zasnovo. Poleg teh so v sprednji odbijač nekoliko pogreznjene meglenke, ki so zelo pomembne zlasti v slabih vremenskih pogojih za zagotavljanje dobre vidljivosti vozila na cestišču.
Vstopite v Vitaro in doživite prefinjen svet, poln visokokakovostnih materialov. Prostor, kjer je vsak gumb, ura in stikalo postavljen na svoj naravni položaj. Uživajte v notranjosti vozila, ki jo kar težko zapustite.
Mehko oblazinjen zgornji del armaturne plošče nudi vrhunski občutek v notranjosti vozila.
Multimedijska naprava vključuje na dotik občutljiv zaslon, ki nudi preprosto uporabniško izkušnjo, primerljivo uporabi pametnega telefona. Povežite svoj pametni telefon preko brezžične Bluetooth® povezave ali USB-kabla ter preko zaslona uporabljajte aplikacije pametnega telefona. Multimedijska naprava vključuje tudi radio, kamero za vzvratno vožnjo in navigacijski sistem.
Napredni večinformacijski 4.2-palčni barvni LCD zaslon je postavljen na sredino inštrumentne plošče, med obema glavnima merilnikoma in zagotavlja vozniku točne in zanesljive podatke o stanju in delovanju vozila. Dinamični zaslon grafično prikazuje širok nabor informacij, kot so vozni načini sistema ALLGRIP, G-silo, moč in navor motorja, pospeške in pojemke ter druge podatke, ki bodo vašo vožnjo naredili še bolj zanimivo in zabavno.
Stilsko oblikovani in v usnje oblečeni sprednji in zadnji sedeži nudijo odlično oporo in udobje vozniku in ostalim potnikom.
Široko odpiranje prtljažnega prostora, nizka nakladalna višina in impresivna prostornina 710 litrov* ob zloženih zadnjih sedežih, zagotavljajo, da boste v Vitaro z lahkoto naložili vse, kar želite.
*Metoda merjenja nemškega združenja avtomobilske industrije (VDA)
Lahko prilagodljive nastavitve poskrbijo, da bo temperatura v notranjosti vozila vedno prijetna.
Preprosto upravljanje in popolno odpiranje panoramske strehe zagotavlja več svetlobe in svežega zraka v notranjosti vozila.
Sredinski naslon za roko spredaj je vzdolžno nastavljiv za optimalno pozicijo in ima predal, ki nudi dodaten odlagalni prostor.
Novi 48V SHVS blagi hibridni sistem je sestavljen iz 48V ISG (integriranega zaganjalnika) s funkcijo elektromotorja, 48V litij-ionske baterije in 48-12V DC/DC pretvornika. Z večjo napajalno napetostjo kot običajen 12V, se poveča tako zmožnost večje regeneracije energije pri zaviranju, kot tudi asistenca elektromotorja motorju (MNZ), kar zmanjša porabo goriva in izboljša vozne zmogljivosti. Medtem, ko hibridni sistem daje prednost nižji porabi goriva v običajnih voznih razmerah, lahko sistem dodaja navor elektromotorja navoru motorja (MNZ) z uporabo katere koli od dveh funkcij (nadzorovano dodajanje navora ali povečanje navora), ko presodi, da želi voznik hiter pospešek. Poleg tega elektromotor prestavi motor (MNZ) v stanje prostega teka in odpravi porabo goriva med zaviranjem ter s tem poveča učinkovitost porabe goriva. *
Opombi:
* Elektromotor ne prestavi motorja (MNZ) v stanje prostega teka, ko je klimatska naprava v uporabi in je nivo energije akumulatorja na informacijskem prikazovalniku »3« ali manj.
(MNZ) Motor z notranjim zgorevanjem
Zvesta spremljevalka za vsak izziv: spoprijateljite se z vsestransko Vitaro, ki je kos najbolj zahtevnim podlagam in vremenskim razmeram. Poganja ga zmogljiv in učinkovit BOOSTERJET motor. Opremljena je z edinstvenim štirikolesnim pogonom ALLGRIP. Ženejo jo izvirni Suzukijevi SUV-geni: neskončna zabava za volanom, podprta z optimalnim oprijemom na vsaki podlagi.
Novi, bolj kompaktni 1.4 BOOSTERJET prisilno polnjen motor z neposrednim vbrizgom goriva, prinaša še več navora in bolj odzivno vožnjo z Vitaro. Turbinski polnilnik z vmesnim izmenjevalnikom toplote (intercooler) sili zrak pod tlakom v valje in omogoča motorju doseganje največjega navora že v območju nizkih vrtljajev, celo pri 2.500 vrtljajih na minuto. Še več, obtočni ventil nadzira turbinsko povečanje tlaka z odpiranjem ali zapiranjem loput in tako omogoča izjemno odzivnost motorja in zmanjšanje porabe goriva. Sistem neposrednega vbrizga zagotavlja večjo učinkovitost porabe goriva z optimizacijo nadzora količine, časa in pritiska vbrizganega goriva. Poleg tega sta kratka odprtina sesalnega kolektorja in izpušni kolektor integrirana z glavo valja in omogočata lahko, kompaktno zasnovo motorja in hitrejše pospeške.
5,7 PORABA (l/100 km)* 95 MOČ (130 KM) |
|
235 NAVOR (Nm) 129 EMISIJE CO2 (g/km)* |
*Meritve po WLTC standardu za vozilo z 6-stopenjskim ročni menjalnik, model s pogonom na prednja kolesa.
1,5-litrski motor zagotavlja visoko učinkovitost porabe goriva, nizke emisije, veliko moč in visok navor. Odlična učinkovitost porabe goriva je dosežena na različne načine. Dvojni injektorji za gorivo so nameščeni blizu sesalnih ventilov, kompresijsko razmerje pa je povečano za učinkovito izgorevanje goriva. Povratni ventil izpušnih plinov (EGR) zniža temperaturo izgorevanja in zmanjša izgubo, ki nastane ob črpanju. Vlečni vzvodi so prilagojeni za zmanjšanje izgube, ki nastane zaradi trenja. Poleg tega je krmiljenje sesalnih in izpušnih ventilov optimizirano v sistemu spremenljivega krmiljenja ventilov (VVT).
Kompakten in lahek hibridni sistem ponuja tako varčno hibridno vožnjo kot samostojno vožnjo na električno energijo. Sestavljen je iz motorja 1.5 DUALJET, elektromotorja, robotiziranega samodejnega menjalnika in 140 V litij-ionske baterije ter pretvornika. Visoko učinkovit elektromotor z visoko zmogljivostjo omogoča vožnjo na električno energijo tako, da samostojno poganja vozilo in pomaga motorju pri pospeševanju. Omogoča tudi vožnjo na električno energijo vzvratno in zapolni vrzel navora za bolj gladko prestavljanje. Pri vožnji s konstantno hitrostjo, elektromotor s funkcijo generatorja izkorišča moč motorja za učinkovito proizvodnjo električne energije, kar poveča doseg in pogostost vožnje na električno energijo za visoko učinkovitost porabe goriva in tiho vožnjo. Med zaviranjem elektromotor s funkcijo generatorja pridobi velike količine kinetične energije, da napolni baterijo in pomaga vzdrževati zadostno moč le-te.
Opombi:
* Elektromotor ne prestavi motorja (MNZ) v stanje prostega teka, ko je klimatska naprava v uporabi in je nivo energije akumulatorja na informacijskem prikazovalniku »3« ali manj.
(MNZ) Motor z notranjim zgorevanjem
„Vozilo, ki je suvereno na neurejenih poteh in zmožno priti tja, kamor avtomobili v preteklosti niso mogli.” To je filozofija, na kateri temelji zasnova našega prvega modela s štirikolesnim pogonom, izdelanega leta 1970.
To je bil začetek sistema ALLGRIP, ki je proslavil dovršeno Suzukijevo tehnologijo štirikolesnega pogona. Naša tehnologija štirikolesnega pogona je danes nadgrajena in nudi vozniku še več užitka, razburljivih doživetij in varnosti. ALLGRIP v vaši Vitari širi obzorja vaših dejavnosti v prostem času in poudarja vaš raznolik življenjski slog.
Z zasukom ali pritiskom gumba, ki se nahaja na sredinskem grebenu, lahko voznik izberete štiri načine štirikolesnega pogona (auto, sport, snow, lock). Trenutno izbrani ALLGRIP način je prikazan na večinformacijskem barvnem zaslonu na sredini inštrumentne plošče, med obema glavnima merilnikoma.
|
Na strmih spustih, kjer običajno zaviranje z motorjem ni dovolj, sistem za nadzor spusta samodejno vklopi zaviranje in ohranja nizko hitrost vozila. To omogoča vozniku, da se osredotoči na krmiljenje vozila. |
V Vitari je na voljo Suzukijev napredni asistenčni sistem za zaznavanje ovir spredaj, ki združuje kombinacijo monokularne kamere in laserskega senzorja, nameščenih na vetrobranskem steklu. Kombinacija monokularne kamere, ki učinkovito zaznava srednje in zelo oddaljene objekte ter prepoznava določene prometne elemente, kot so pešci ali označbe na cestišču, in laserskega senzorja, ki odlično zaznava bližnje objekte in je posebej učinkovit v temi, zagotavlja vozniku zelo pomembno dodatno varnost v prometu.
* Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserskega senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno.
Sistem za samodejno zaviranje v sili z dvema senzorjema (DSBS)*Vitara med vožnjo uporablja dva senzorja – monokularno kamero in laserski senzor – s pomočjo katerih določa stopnjo tveganja za trk z vozilom spredaj ali pešcem. Ob zaznavanju možnosti trka se vozilo, glede na situacijo, odzove na tri možne načine. * Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserskega senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno. |
|
|
ESP® Elektronski program stabilnostiČe kolesa izgubijo oprijem, ESP® samodejno prilagodi delovanje motorja in zavor, kar pomaga vozniku ohraniti nadzor nad vozilom. *ESP® je registrirana blagovna znamka podjetja Daimler AG. |
|
Sistem pri hitrosti 60 km/h ali več spremlja smer vozila in pri nenamerni zapustitvi voznega pasu na to opozori voznika z vklopom opozorilne lučke na armaturni plošči in z vibriranjem volana.
Sistem za preprečevanje zapuščanja voznega pasuSistem deluje pri hitrosti med 60 - 160 km/h. Ko v vetrobransko steklo vgrajena monokularna kamera prepozna, da vozilo zapušča vozni pas, vozilo samodejno pomaga vozniku pri vračanju vozila nazaj na vozni pas s krmiljenjem preko sistema EPS (električno ojačan krmilni mehanizem). |
Sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasuSistem spremlja vzorec vožnje po voznem pasu in če pri hitrosti vozila nad 60 km/h zazna vijuganje vozila po vozišču, ki je lahko posledica zaspanosti, omotičnosti, slabosti voznika, na to opozori z zvočnim signalom in prižgano lučko na armaturni plošči.
|
Sistem prepoznavanja prometnih znakovSistem uporablja monokularno kamero za nadzor prometnih znakov med vožnjo. Ko zazna prometne znake, kot so omejitve hitrosti ali prepovedi prometa, prikaže znak na informacijski zaslon armaturne plošče in s tem opozori voznika na prisotnost znaka. Če sistem hkrati zazna več različnih znakov, potem prikaže vozniku največ tri znake sočasno. |
|
Sistem za nadzor mrtvega kota*/**Menjava voznega pasu pri hitrosti več kot 15 km/h je bolj varna s pomočjo dveh, zadaj nameščenih, stranskih radarskih senzorjev, ki zaznavata vozila, ki se približujejo ali se že nahajajo v mrtvem kotu ob levi oziroma desni strani vozila. Ko se vozilo približuje od zadaj ali je že v mrtvem kotu zadaj, sistem prižge opozorilno LED ikono v ustreznem zunanjem stranskem ogledalu. Če voznik nakaže menjavo voznega pasu, prične LED ikona utripati in sočasno se sproži tudi zvočni opozorilni signal. * Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserskega senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno. ** (PREMIUM in ELEGANCE) |
|
Aktivni tempomat za nadzor rvarnostne azdalje med vozili (ACC)*Aktivni tempomat uporablja tehnologijo radarja z milimetrskim valovanjem za določanje razdalje do vozila spredaj in samodejno ohranjanje izbrane razdalje med voziloma v skladu z eno izmed treh možnih nastavitev razdalje: dolga, srednja, kratka.** Ko spredaj ni vozila, sistem ohranja hitrost (od 40 km/h), ki jo je nastavil voznik.
* Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserske senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. ** Razdalja med voziloma se spreminja glede na hitrost vozila. |
1. Vzdrževanje nastavljene hitrostiPri dovolj veliki oddaljenosti od vozila spredaj vozi Vitara z enakomerno nastavljeno hitrostjo. 2. Nadzor sledenja vozilaČe se spredaj pojavi počasnejše vozilo, Vitara samodejno prilagodi svojo hitrost, tako da ohrani varno razdaljo pri sledenju vozila spredaj. 3. Nadzor pospeševanjaČe vozilo spredaj zapusti vozni pas in je do naslednjega vozila spredaj dovolj velika razdalja, Vitara samodejno pospeši in vzdržuje nastavljeno hitrost. |
Kamera za vzvratno vožnjo
Kamera za vzvratno vožnjo omogoča prikaz slike za vozilom na osrednjem zaslonu in s tem zagotavlja večjo preglednost za vozilom ter nudi s shematskim prikazom poti vozila dodatno pomoč vozniku pri vzvratni vožnji. Prednji in zadnji parkirni senzorji
Ultrazvočni parkirni senzorji v odbijačih zaznajo ovire ter sprožijo zvočno opozorilo, ki ga voznik sliši, in grafično opozorilo, ki ga lahko voznik vidi na večinformacijskem zaslonu. |
Sistem za opozarjanje na prečni promet zadaj*Pri vzvratni vožnji do hitrosti 8 km/h sistem s pomočjo dveh, zadaj nameščenih, stranskih radarskih senzorjev pomaga vozniku pri vzvratni vožnji s parkirnega mesta z opozarjanjem na morebitno bližajoče se vozilo z leve ali desne strani. V primeru bližajočega se vozila sistem opozori voznika hkrati z zvočnim opozorilom in grafičnim opozorilom na večinformacijskem zaslonu. To zagotavlja vozniku večjo varnost pri vzvratnem premikanju vozila iz nepreglednega parkirnega prostora. * Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserskega senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno. |
_
PNEVMATIKE IN PLATIŠČA
ZUNANJOST
VIDLJIVOST
NOTRANJOST
FUNKCIONALNA OPREMA
|
SEDEŽI
VARNOSTNA OPREMA
|
Dodatno k paketu serijske opreme COMFORT:
PNEVMATIKE IN PLATIŠČA
ZUNANJOST
VIDLJIVOST
NOTRANJOST
FUNKCIONALNA OPREMA
|
SEDEŽI
VARNOSTNA OPREMA
|
Dodatno k paketu serijske opreme COMFORT in PREMIUM:
PNEVMATIKE IN PLATIŠČA
|
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AVTO SKRBIŠ, Milan Skrbiš s.p.