Predstavitev evropske različice

Prvi predogled novega Suzukijevega serijskega modela celerio so nam Japonci ponudili že konec letošnjega januarja na avtomobilskem salonu v New Delhiju, sedaj so v Ženevi predstavili evropsko različico tega modela, ki bo Evropejcem na voljo proti koncu letošnjega leta.

Pod motornim pokrovom lahkega (masa avtomobila: približno 830 kg) 5-vratnega kombilimuzinskega malčka (dolžina: 3600 mm, širina: 1600 mm, višina: 1530 mm, medosna razdalja: 2425 mm, osnovna prostornina prtljažnika (VDA norma): 254 litrov), ki je zaradi drugače nastavljenega podvozja nekoliko nižji (-30 mm) od indijskega sorodstva (Maruti-Suzuki), se skriva modificirani enolitrski bencinski trivaljnik (tip K10C, 68 KM pri 6000 vrt./min ter 90 Nm motornega navora pri 3500 vrt./min), ki ga bodo Japonci ob doplačilu spojili z novim polavtomatskim 'Auto Gear Shift' menjalnikom (patentirana tehnologija podjetja Magneti Marelli), kjer posebna elektronska kontrolna enota in tehnično dovršen hidravlični sistem z robotsko roko nadzirata delovanje sklopke in prestavljanja ter omogočata vozniku menjavo prestav brez uporabe sklopke.

Pri tej 'EZ Drive' različici bo voznik lahko izbiral med sekvenčnim ali popolnoma avtomatskim prestavljanjem. Nov je tudi 5-stopenjski ročni menjalnik, ki je 3,5 kilograma lažji od podobnega menjalnika v sedanjih modelih alto in wagon R. Med posebnostmi tega majhnega, resnično urbanega avtomobila pa omenjajo lično izdelano notranjost s kvalitetnimi materiali, ki bo po besedah proizvajalca ponujala veliko prostora glede na samo velikost avtomobila, ki bo potnike lahko razvajal tudi z dvobarvno notranjostjo potniške kabine, vgrajeno klimatsko napravo, modrozobo povezavo in velikim centralno nameščenim zaslonom na dotik.

Žal Japonci ob predstavitvi v Ženevi niso razkrili vseh tehničnih podatkov in podatkov o zmogljivostih novega modela, vemo samo to, da vgrajeni pogonski sklop ob svojem delovanju ne bo ustvaril več kot 85 gramov CO2 emisij na vsak prevoženi kilometer. Skrivnostna ostaja tudi 'crossover' različica (dodane obrobe pragov in zunanjih blatnikov, bočni zaščitni letvi ter za 10 mm povečana karoserijska odmaknjenost od vozne podlage…) tega modela (višina 'crossover' različice: 1540 mm), ki je vidna na prvi fotografiji, ker jo Japonci v sporočilu za javnost niso niti omenili. Več detajlov bo znanih ob pričetku prodaje.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO SKRBIŠ, Milan Skrbiš s.p.